14 lutego 2023 r. upływa termin zgłaszania prac w Konkursie dla Młodych Inżynierów, realizowanym już po raz 6. przez miesięcznik Builder. Serdecznie zapraszamy studentów i absolwentów Wydziału Budownictwa Politechniki Rzeszowskiej do udziału w Konkursie dla Młodych Inżynierów.
Opis Konkurs dla Młodych Inżynierów
Platforma konkursowa BUILDER
Termin zgłoszeń
ZADANIE KONKURSOWE: WYZWANIE MŁODEGO INŻYNIERA
NAGRODY GŁÓWNE
ZADANIE INŻYNIERSKIE
- WYZWANIE MŁODEGO INŻYNIERA
- I miejsce – 8.000 zł
- II miejsce – 5.000zł
- III miejsce – 3.000 zł
- 3 wyróżnienia x 1.000 zł
Łączna pula nagród 19.000 zł
- NAGRODA DODATKOWA - Firma DOM Construction, partner wspierający program Builder for the Young Engineers, przeznaczyła 5.000 zł na dodatkowy fundusz nagród. W ramach tego funduszu Dom Construction zdecyduje o ilości nagrodzonych przez siebie prac i wysokości nagród.
PROCEDURA ZGŁOSZENIA PRACY
KROK 1.
Jeden uczestnik może zgłosić do konkursu tylko jeden projekt. Zastanów się, czy posiadasz projekt, który był dla Ciebie wyzwaniem architektonicznym/inżynierskim lub też czy chciałbyś przygotować taką pracę specjalnie na Konkurs KDMI/KDMA. Jeśli zgłosisz do konkursu pracę dyplomową lub semestralną (jak dopuszcza regulamin), pamiętaj aby wyraźnie określić WYZWANIE, jakie zostało przyjęte w realizacji danego projektu, odpowiadając na pytania: Czym jest dla Ciebie wyzwanie w projekcie dyplomowym, czym jest w istocie wyzwanie w obszarze projektowania architektonicznego i projektu inżynierskiego? Na czym polega odwaga tego wyzwania ? Takiej rekapitulacji będzie oczekiwać Kapituła KDMA i KDMI w prezentacjach projektów nadsyłanych do konkursów. Podczas wgrywania pracy, na platformie Builder for the Future znajdziesz specjalnie wyznaczone miejsce na opisanie wyzwania.
KROK 2.
Jeżeli zdecydowałeś się wziąć udział w Konkursie, zarejestruj się jak najszybciej na platformie Builder for the Future. Dzięki wcześniejszej rejestracji będziesz na bieżąco otrzymywać wszystkie informacje związane z przebiegiem Konkursu oraz materiały edukacyjne. Zaobserwuj nas na Facebooku aby być na bieżąco.
KROK 3.
Poszerz swoją pracę o dodatkowy zakres materiałowo-technologiczny. Jako Uczestnik Konkursu samodzielnie podejmujesz decyzję, które materiały lub technologie oferowane przez firmy wskazane przez Organizatora mógłbyś wykorzystać w swojej pracy konkursowej.
KROK 4.
Zapoznaj się z produktami i technologiami każdego z Partnerów. Znajdziesz je na firmowych stronach www. Wykaz firm poniżej:
PARTNERZY PROGRAMU BUILDER FOR THE YOUNG ENGIENEERS:
EJOT Polska Sp. z o.o. Sp.k. – www.ejot.pl
PERI Polska Sp. z o.o. – www.peri.com.pl
Ponzio Polska Sp. z o.o. – www.ponzio.pl
Selena SA – www.selena.pl
Pruszyński Sp. z o.o. – www.pruszynski.com.pl
KROK 5.
Zastanów się, w jaki sposób mógłbyś wzbogacić swój projekt poprzez zastosowanie produktów i technologii wskazanych firm.
KROK 6.
Przygotuj krótkie uzasadnienie zastosowanych produktów lub technologii. Możesz wskazać na jakie właściwości/cechy rozwiązań/produktów zwróciłeś szczególną uwagę i dlaczego. Podczas wgrywania pracy w aplikacji B4F będziesz miał do wypełnienia specjalne pola, w które skopiujesz swoje uzasadnienia. Możesz, ale nie musisz uwzględniać tych rozwiązań w dokumentacji projektowej
KROK 7.
Do konkursu zostaną dopuszczone jedynie prace z opisami w języku polskim. Pracę konkursową możesz przesłać wyłącznie za pośrednictwem platformy Builder for the Future. Tam wgrasz niezbędne elementy pracy. Nie musisz wgrać pracy za jednym razem. Możesz to robić etapowo. Wszystkie wprowadzone dane oraz uzupełnienie i poprawki każdorazowo się zapisują. Pamiętaj, że w I etapie prace mają pozostać dla Kapituły anonimowe, dlatego żaden z elementów wgrywanej przez Ciebie pracy (opisy, grafiki, wizualizacje itp.) nie może zawierać danych osobowych. Na platformie znajdziesz wskazówki dotyczące wymagań technicznych wgrywanych plików.
KROK 8.
Przed zatwierdzeniem pracy sprawdź, czy uzupełniłeś poprawnie wszystkie pola. Jeśli uznasz, że wszystko jest gotowe, kliknij przycisk: ZATWIERDŹ I PRZEŚLIJ NAM SWOJĄ PRACĘ. UWAGA: Autor może przygotować dodatkową prezentację swojego wyzwania architektonicznego lub inżynierskiego w formie wideo, kolażu, makiety, fotografii.